Μεσημεριανή προπόνηση υψηλής Ενέργειας

fitness 30

Η άσκηση με βάρη είναι αναερόβιας μορφής, που σημαίνει ότι όταν σηκώνουμε βάρη μειώνονται τα επίπεδα γλυκογόνου στον οργανισμό. Έτσι, μετά την προπόνηση με βάρη, αν έχουμε και αερόβια άσκηση, έχουμε τα ίδια αποτελέσματα με την πρωινή άσκηση.

Το μεσημέρι ο οργανισμός έχει αποθέματα ενέργειας με μορφή υδατανθράκων από το πρωινό γεύμα και το δεκατιανό, παράλληλα με τους υδατάνθρακες που έχει αποδεσμεύσει ο οργανισμός για να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της ημέρας.

Το μεσημέρι είναι επίσης καλή ώρα για πιο «σκληρές» πολεμικές τέχνες που ανεβάζουν την αδρεναλίνη και χρειάζονται ενέργεια για να μπορέσει ο ασκούμενος να ανταπεξέλθει.
Έτσι, οι μεσημεριανές ώρες (13.00 – 17.00) ενδείκνυνται για ασκήσεις με βάρη.

Ο Άνθρωπος είναι τρισυπόστατος…
και εξασκείται μέσω της Άσκησης.
Tο Πνεύμα ασκείται με την Μελέτη…
η Ψυχή ασκείται με το Συναίσθημα…
το Σώμα ασκείται με την Γυμναστική.

Σώμα, Πνεύμα, Ψυχή…
το Τρίγωνο της Δ-ύναμης.

© Nick Panagodimitropoulos

Facebook Page

Take it personal… and become a brand new person.
“Panagodimitropoulos Team”
by Nick Panagodimitropoulos

personal training 1

Θέλετε να μάθετε γρήγορα και ευχάριστα την αγγλική γλώσα:
Δείτε εδώ λεπτομέρειες και πληροφορίες για την μέθοδο E.L.P.I.S.

nick-panagodimitropoulos-english-lessons

Υπεύθυνος προγραμμάτων Εκπαίδευσης:
Nick Panagodimitropoulos
English Language Institute – University of Michigan, U.S.A.
Member of the Hellenic American Union

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s