Δίλημμα

Μη με βάλεις να διαλέξω…
δίπλα σου να πλαγιάσω και να ακούω στίχους να τραγουδά η ανάσα σου στην Ψυχή μου…
ή στην αγκαλιά μου Θείο αλάβαστρο να μετρά το κορμί σου πόντο πόντο το άγγιγμά μου;

αν ο Έρωτας δίνει φτερά…
κάνε με να πετάξω πλάι στον Ήλιο…
φύσα πνοή στο άκουσμά μου…
ζωγράφισε Εικόνα στην Φαντασία μου με τον Λόγο που γεννά ο παλλόμενος αγέρας…
Πνοή Γέννας που μετουσιώνεται από τα Θεία Χείλη που λιώνουν στο φιλί μου…
και άσε τα δικά μου χείλη να μετρούν κάθε σπιθαμή του Βωμού των Μουσών που σαρκώθηκαν στην Ύπαρξή Σου…
ρίγησε μεθυστικά στο χάδι μου όπως ριγώ εγώ στην φωνή Σου…
και μαζί να αγγίξουμε το Τέλος της Πραγμάτωσης…

Αν είναι αλήθεια πως όταν πεθαίνεις η ζωή σου περνά μπροστά από τα μάτια σου…
αδημονώ την εσχάτη μου ανάσα για να ξαναζήσω τις στιγμές μου κοντά σου…

© 2016 Νίκος Παναγοδημητρόπουλος

Σχολιάστε

