Το Παιχνίδι της Δύναμης: Αποκλειστικά για Παίκτες

article 06

Η Τέχνη του Πολέμου…
στην Τέχνη των Πωλήσεων.
Ένας κύκλος μαθημάτων ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για Παίκτες…

Ένα μωρό κλαίει για να τραβήξει την προσοχή των γονιών του…
Μια γυναίκα μαγειρεύει για να ευχαριστήσει έναν άνδρα…
Ένας άνδρας στέλνει λουλούδια για να «ρίξει» μια γυναίκα…

Ένας υπάλληλος ζητάει αύξηση…
Ένας εργοδότης δίνει το δίλημμα, μείωση μισθού ή απόλυση…
Ένας πωλητής προσπαθεί να πείσει για το προϊόν που πουλάει…

Και πιο σημαντικό…
Ένας πολιτικός προσπαθεί να πείσει πως είναι ο Σωτήρας που πρέπει να ψηφιστεί πάση θυσία…

Το κοινό στοιχείο των παραπάνω περιγραφών, είναι ένα:
Κάθε ένας πρωταγωνιστής, με τον τρόπο του θέλει να επιβάλει την Θέλησή του σε έναν ή περισσότερους ανθρώπους.

Τα Παιχνίδια Δύναμης είναι ΑΝΑΠΟΣΤΑΣΤΟ κομμάτι της Ανθρώπινης Υπόστασης.
Πολλοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν πως είναι ανήθικο να προσπαθείς να «χειριστείς» άλλους ανθρώπους.
Συνήθως είναι αυτοί οι πρώτοι Χειραγωγοί που θέλουν τους υπόλοιπους στην Άγνοια, έτσι ώστε να μπορούν οι ίδιοι να τους χειριστούν κατά βούληση. Όταν γνωρίζεις το πώς λειτουργεί η Χειραγώγηση, γνωρίζεις το πώς λειτουργεί και η Αντιχειραγώγηση…

Η Γνώση είναι Δύναμη.
Και η Εφαρμογή της Γνώσης είναι Σοφία…

«Λόγος» και «Λογική» έχουν κοινή ρίζα.
Όποιος γνωρίζει να χειρίζεται τον Λόγο…
ελέγχει Συνειδήσεις…

Για Πληροφορίες σχετικά με τα μαθήματα, μεταφερθείτε εδώ στην Σελίδα Επικοινωνίας.

Ένα μικρό δείγμα από την Εκπαιδευτική Ύλη του Κύκλου Μαθημάτων:

1.
Το Μεγάλο Μυστικό στην Τέχνη της Πώλησης, όπως και στην Τέχνη του Πολέμου, είναι, αντίθετα με ό,τι κάποιοι υποστηρίζουν, ΝΑ ΜΗΝ απευθύνεσαι σε target group, αλλά σε ανθρώπινες υπάρξεις… μίλα σε έναν άνθρωπο αποκαλώντας τον με το όνομά του και έχεις ανοίξει μια πόρτα στα αυτιά του για να δεχθεί τα λόγια σου.

Στους καιρούς μας όλοι μας είμαστε αριθμοί… και κάποιοι μάλιστα ακόμη περισσότερο, νούμερα.
Αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα…
Αν θέλεις να επιβάλεις την Θέλησή σου, θα πρέπει να βρεις το κενό στην Άμυνα του αντιπάλου… στις Πολεμικές Τέχνες η Στάση Μάχης «Αετός» της Φωτεινής Υπέρβασης θα σου αποκαλύψει τα κενά αυτά, τις Κερκόπορτες από όπου θα περάσεις για να κατακτήσεις το κάστρο του αντιπάλου σου.
Την Θέλησή του…

Στην Πώληση αυτό θα γίνει ακολουθώντας τον ιερό Κανόνα που θα σου δείξει το Κενό που θα πρέπει να μπορείς να καλύψεις, τον ιερό Κανόνα των Δύο Λέξεων:
«Διερεύνηση Αναγκών».
Μια ανάγκη είναι ένα κενό… και η Φύση απεχθάνεται το Κενό, δίνοντας την ευκαιρία σε όσους έχουν την Δύναμη και την δυνατότητα να αρπάξουν τις ευκαιρίες που τους παρουσιάζονται, να γεμίσουν αυτό το κενό με ό,τι η Θέλησή τους θελήσει.

2.
Οι λέξεις μιλούν…
μα τα Σύμβολα επιβάλλονται στην Θέληση των ανθρώπων, για αυτό και επιβάλλεται να έχουν δεσπόζουσα θέση στις διαφημιστικές σου καμπάνιες, όποια μορφή και μέγεθος αυτές και αν έχουν.
Μια εικόνα δεν είναι μόνον χίλιες λέξεις…
είναι η κεφαλαιοποίηση του Συναισθήματος του αγοραστικού σου κοινού σε cash flow στο ταμείο της επιχείρησής σου.
Ένα σύμβολο μιλάει στο Υποσυνείδητο του υποψήφιου αγοραστή του προϊόντος ή της υπηρεσίας σου πολύ πιο έντονα από ότι αν απευθυνόσουν στην Συνείδησή του, έχοντας την Δύναμη του Συλλογικού Ασυνείδητου της κυτταρικής του μνήμης.
Μίλα με Σύμβολα όχι μόνον για να ακουστείς, αλλά, κυρίως, για να εισακουστείς…

3.
Το ισχυρότερο «Εγώ» το έχουν όσοι φωνάζουν φανατικά για την ανάγκη εξάλειψης του «Εγώ» και την δημιουργία ενός «Εμείς».
Γνωρίζουν πολύ καλά την «Ψυχολογία της Μάζας» και ξέρουν πως ένα Συνειδητοποιημένο ΑΤΟΜΟ που δρα βάση Λογικής δεν είναι τόσο άβουλα υπάκουο στην Χειραγώγηση, όσο ένα ΠΛΗΘΟΣ που παρασυρμένο από το Συναίσθημα θα ακολουθήσει άβουλα τον «μπροστάρη» που κινεί τα νήματα του Ψυχισμού του δικού του και των διπλανών του…

Το «Εμείς» που κηρύττουν είναι στην ουσία ένα συγκαλυμμένο «Εσείς και Εγώ»…
Εσείς να με υπηρετείτε…
και Εγώ να είμαι ο Πυρήνας της ανάγκης σας να ΑΝΗΚΕΤΕ κάπου.
Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ Ηγέτης δεν επιθυμεί να είναι «βοσκός» οπαδών.
Επιθυμεί να είναι «Πρώτος μεταξύ Ίσων» Αδελφών…

4.
«τό γάρ ἐξαλλάξαι ποιεῖ φαίνεσθαι
σεμνοτέραν· ὥσπερ γάρ πρός τούς ξένους οἱ ἄνθρωποι
καί πρός τούς πολίτας, τό αὐτό πάσχουσιν καί πρός τήν λέξιν· διό δεῖ ποιεῖν ξένην τήν διάλεκτον· θαυμασταί γάρ τῶν ἀπόντων εἰσίν, ἡδύ δε το θαυμαστόν ἐστιν·»
Ἀριστοτέλης, Ρητορική (Βιβλίο Β, 1404b 8 – 12)

Σε ελεύθερη απόδοση:
«Το διαφορετικό φαίνεται πιο σεβαστό (Σημείωση: το κείμενο μιλά για το λεξιλόγιο). Όπως επηρεάζονται οι άνθρωποι από τους ξένους και τους πολίτες, έτσι επηρεάζονται και από την Λέξη. Για αυτό πρέπει να κάνουμε την διάλεκτό μας να ακούγεται ως ξένη, γιατί οι άνθρωποι θαυμάζουν το άγνωστο και το άγνωστο είναι ευχάριστο.

Όταν ο Αριστοτέλης έθετε τις Αρχές του Σύγχρονου Marketing (θα μπορούσα να γράψω Διαφήμιση, αλλά ακολουθώ την συμβουλή του Δασκάλου)…

© Νικόλαος Σ. Παναγοδημητρόπουλος

Σχετικά άρθρα:

Μίλα μου με πράξεις

Όλα τα κείμενα που δημοσιεύονται στο παρόν blog είναι νομικά κατοχυρωμένα και προστατεύονται από τον Νόμο περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας. Απαγορεύεται ρητώς η ολική ή μερική αναδημοσίευσή τους, χωρίς να αναφέρεται η Πηγή.

Facebook Page

Take it personal… and become a brand new person.
“Panagodimitropoulos Team”
by Nick Panagodimitropoulos

personal training 1

Θέλετε να μάθετε γρήγορα και ευχάριστα την αγγλική γλώσα:
Δείτε εδώ λεπτομέρειες και πληροφορίες για την μέθοδο E.L.P.I.S.

nick-panagodimitropoulos-english-lessons

Υπεύθυνος προγραμμάτων Εκπαίδευσης:
Nick Panagodimitropoulos
English Language Institute – University of Michigan, U.S.A.
Member of the Hellenic American Union

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s