Ο Κόσμος των Πολεμιστών

Way of the Warrior
Νικόλαος Σ. Παναγοδημητρόπουλος

Στην Αυγή του Πολιτισμού, πίσω από την άχλη του Μύθου, στο Ξεκίνημα της Ιστορίας, υπήρξαν οι κυνηγοί και οι αγρότες. Αργότερα, όταν άρχισαν οι ανταλλαγές με κέρδος εμφανίστηκαν οι πόρνες και οι πολιτικοί, όχι απαραίτητα με αυτή τη σειρά.
Οι πρώτες κοινωνίες ήταν έτοιμες.

Και τότε εμφανίστηκε η Πέμπτη Ομάδα, η ευγενέστερη απ’ όλες, που ήταν επιφορτισμένη με τη Φύλαξη και την Ασφάλεια της Κοινωνίας.
… Οι Φύλακες …
Γνωστοί και ως Πολεμιστές…
* * * * *
Ελλάς 480 π.Χ. Θερμοπύλες:
Ο βασιλιάς της Λακεδαίμονος Λεωνίδας στέκεται Φρουρός στις Πύλες της Φωτιάς μπροστά στην επέλαση των βαρβάρων. Μαζί του η Βασιλική Φρουρά… 300 άριστα εκπαιδευμένοι Πολεμιστές, μέλη της βασιλικής Σωματοφυλακής.
Άπαντες θυσιάζονται… οι σωματοφύλακες πιστοί τόσο στον βασιλιά, όσο και στο Χρέος έναντι του Συνόλου.

Ιαπωνία 1701 μ.Χ. Έντο (σημερινό Τόκιο)
Τρεις Ντάιμγιο (φεουδάρχες) καλούνται να υποβάλουν τα σέβη τους στον Σογκούν (στρατιωτικός ηγέτης) στο Έντο. Ένας από αυτούς, ο Ασάνο, χωρίς να γνωρίζει τα μυστικά του πρωτοκόλλου, προσβάλλει άθελά του τον Σογκούν, τραβώντας το ξίφος του μπροστά στον ηγέτη, για να τιμωρήσει έναν αυλικό που τον κορόιδεψε. Το ξεγύμνωμα του ξίφους μπροστά στον Σογκούν ήταν βαρύτατη προσβολή, έτσι ο ηγέτης διέταξε τον Ασάνο να κάνει χαρακίρι, όπως και έκανε.
Ο κώδικας τιμής των Σαμουράι επέβαλε στους Σωματοφύλακες του Ασάνο να εκδικηθούν το χαμό του. Ο επικεφαλής της Φρουράς του Ασάνο, ο Οΐσι Γιοσίο, διέταξε τους 300 άνδρες της φρουράς να πράξουν κατά βούληση, ή να μείνουν κοντά του για να πάρουν εκδίκηση, ή να γίνουν Ρονίν (ατιμασμένοι Σαμουράι που απέτυχαν να κρατήσουν ζωντανό τον αφέντη τους).
Μόλις 46 επέλεξαν να μείνουν κοντά του. Έπειτα από 2 χρόνια, το 1703, κατάφεραν να εκδικηθούν τον θάνατο του αφέντη τους, τιμωρώντας τους υπαίτιους της προσβολής στον Ντάιμγιό τους, που είχε σαν αποτέλεσμα τον θάνατό του. Όταν τελείωσαν με την εκπλήρωση του χρέους τους (γκίρι), πήγαν επάνω από τον τάφο του Ασάνο και οι 47 Σαμουράι έκαναν όλοι μαζί σεπούκου (χαρακίρι).
Η εκπαίδευση των Σαμουράι (αλλά και των «παράνομων» πολεμιστών, των Ninja) βασιζόταν επάνω στην εκπαίδευση των αρχαίων Λακεδαιμόνων.

Οι Πύλες της Φωτιάς για τους Λακεδαιμόνιους…
Οι 47 Ρονίν …
Κώδικες Πίστης και Τιμής και ηθικές υποχρεώσεις έναντι του Συνόλου.
Τιμή και αφοσίωση και χρέος παροχής Προστασίας στους αδύναμους, έστω και αν αυτό θα οδηγήσει τους Φύλακες στον θάνατο.
Το 5ο Επάγγελμα…. το ευγενέστερο από όλα…

Στον Κόσμο των Πολεμιστών η Αφοσίωση στην Αποστολή και η Προστασία της Ζωής και της Τιμής είναι το ύψιστο Αγαθό.
Καλώς ήλθατε στον Κόσμο των Πολεμιστών.
Καλώς ήλθατε στον Κόσμο της ARKADIAN…
“Et in Arkadian ego”…

© Nick Panagodimitropoulos

Από την ύλη της Εκπαίδευσης Συνοδών Ασφαλείας

Ο Πλάτων μας δίνει τη Θεωρία:
«Κάθε Τέχνη εξετάζει και επιβάλλει το συμφέρον του εξουσιαζόμενου από Αυτήν. Έτσι, ο Άρχων μέσω της Ηγετικής Τέχνης πράττει το Έργο του χάριν εκείνων που άρχονται από Εκείνον».
Πλάτων, Πολιτεία, (Βιβλίο Α, 341d – 342e)

«Μέσα στην Πόλη υπάρχει μια Επιστήμη που ανήκει σε μερικούς μόνον πολίτες, σκοπός της οποίας είναι η ευημερία της Πόλης. Η Επιστήμη αυτή είναι η Φυλακική, η Επιστήμη των τέλειων Φυλάκων, κάστα από την οποία προέρχονται οι Άρχοντες. Εκ φύσεως το γένος των Αρχόντων αποτελείται από μικρό πυρήνα ανθρώπων».
Πλάτων, Πολιτεία, (Βιβλίο Δ, 428d – 429a)

«Ο αγαθός βασιλιάς φροντίζει ώστε οι Άρχοντες να διαθέτουν εξίσου Ανδρεία και Σωφροσύνη, έτσι ώστε να παραμένει ενάρετη η Πόλη, όπως και να εξασφαλίζει το ίδιο και για όλους τους κατοίκους της».
Πλάτων, Πολιτικός, (311a – 311b)

Αυτά λέει η Θεωρία.
Μαζί θα δούμε την Πράξη…

«Η Τέχνη της Ηγεσίας»
Από την εκπαιδευτική ύλη της Φωτεινής Υπέρβασης

Facebook Page

Επίσημη Ιστοσελίδα

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s